среда, 9 июня 2021 г.

Моє СТАЖУВАННЯ в ДЗО "ОІПДО" НУХТ

 

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ  В ВИЩИЙ ШКОЛІ НА ПРИКЛАДІ ОІПДО НУХТ

Коваленко Т.П., викладач

Приводом для написання статті стало стажування, яке  проходило в Державному  закладі освіти "Одеський інститут післядипломної освіти" Національного університету харчових технологій» на кафедрі ринкової економіки, у відділі  «Технічних засобів навчання».

Робота викладачів інституту складається з навчальної, методичної, наукової і організаційної роботи, а також вивчення та пропаганди передового досвіду підприємств харчової та переробної промисловості, сільського господарства.

Важливу роль займає вдосконалення педагогічної майстерності викладачів і поліпшення навчального процесу, встановлення творчих в’язків з регіональними структурами та підприємствами.

Про робочі зошити

Внаслідок стрімкого збільшення обсягу навчальної інформації актуальним стає завдання опанування учнями способів самостійного здобування й активного засвоєння знань. Рішення позначеного завдання зумовлює застосування нетрадиційних методів і засобів навчання. У теперішній час ми стали свідками стихійного розвитку нового різновиду навчальної літератури – робочих зошитів, які виступають як найбільш мобільні та особистісно-орієнтовані серед інших навчальних видань. 

Робочі зошити (зошити з друкованою основою) міцно увійшли у систему загальноосвітньої підготовки та розглядаються для багатьох предметів як обов’язкова складова навчально-методичного комплексу. У професійній підготовці фахівців такого широкого застосування робочі зошити поки не отримали, але їх розробка та впровадження в навчальний процес є актуальним питанням. У системі професійної освіти робочі зошити можуть зайняти належне місце та виконувати багатоаспектну роль у підвищенні ефективності навчання за умови їх методично грамотного конструювання та використання.

Докладніше по посиланню -

понедельник, 6 апреля 2020 г.

ПЕРЕХІД до Google Classroom


Шостого квітня ми, у зв'язку  з карантином, ми переходимо до дистанційного навчання за допомогою сервісу  Google  -  Classroom.
Щоб робота успішною, необхідно провести деякі операції.
1.      Оскільки Classroom являється сервісом Google, то для користування ним необхідно мати поштову адресу зареєстровану у Google.

1.   Рекомендується створити окремий обліковий запис для навчання, в якому проставити своє ім'я та прізвище.

Якщо не пам’ятаєте як створити  електронну пошту, скористайтеся відео по посиланню https://youtu.be/_fkWDWB3d3E

2.      Необхідно приєднатись до класу. 
Зайти в GOOGLE. В сервісах GOOGLE (9 крапок ), або пошуковою системою знайти Classroom, увійти на головну Classroom сторінку, натиснути плюс, у діалоговому вікні «Приєднатися» ввести код доступу, після чого натиснути  «приєднатися».
КОД ДОСТУПУ

16 ГРУПА - asfkm4n

17 ГРУПА - 2sri6bz

18 ГРУПА - xbw22fo


пятница, 13 марта 2020 г.


У зв’язку з карантином учні груп №№17 і 18 повинні ознайомитися з лекціями, а учні груп №№15, 37 повинні виконати завдання виконати лабораторні роботи.


ЛЕКЦІЇ ДЛЯ 17 ГРУПИ і 18 ГРУПИ
з 12.03.20 по 01.04.20

Лекції з підручника БУЙНИЦЬКА О.П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання -  ТОВ "Центр учбової літератури К.: 2012. — 240 с.
Якщо скопіювати цю адресу в рядок пошуку Google https://westudents.com.ua/knigi/212-nformatsyn-tehnolog-ta-tehnchn-zasobi-navchannya-buynitska-op-.html – відкриється підручник, в якому треба ознайомитись з  означеними розділами.





четверг, 12 марта 2020 г.


З 12.03.20 по 1.04.20 в групах ОВПУ МТС повинні пройти заняття з предмету «Інформаційні технології».
В групах 15 і 37 повинні пройти лабораторно-практичні заняття:
«Створення у програмі Power Point  презентації «Моя професія»;
«Створення документу «Словник термінів» і робота з ним».
«Створення резюме і відсилка електронною поштою»


При виконанні робіт необхідно користуватися методичними вказівками, наведеними нижче.
Виконані роботи слід відправити електронну пошту tatsash56.58@gmail.com
 В рядку «Тема» записати групу, прізвище, прикріпити виконане завдання.
Методичні вказівки
Лабораторна робота

«Створення у програмі Power Point  презентації «Моя професія»
                                                                 Завдання:
І.  На Робочому столі створити папку з назвою «№ групи», в ній  - папку із своїм прізвищем, в цій папці створити презентацію.

ІІ.  Презентація складається з 10  слайдів
1-й слайд  - назва презентації, прізвище автора з ефектами анімації;
2-9-й слайди - фото кораблів, залів суднових ресторанів, індивідуальних та колективних засобів рятування, фото представника професії з переліком обов’язків;
10-й слайд - джерела інформації (адреси сайтів).

     ІІІ. На 11 слайді відповісти на питання:.

1.    Чому створеному файлу Power Point система дає назву «Презентація1» ?
2.    Які режими відображення презентацій існує?
3.    Якою командою можна змінити фон слайду?
4.    Як  почати показ презентації?
5.    Якою командою можна застосувати  анімацію?
6.    Як вибрати кольорову схему?

Методичні вказівки
Лабораторна робота
«Створення документу «Словник термінів» і робота з ним».
Завдання:
1.    Створити файл з 3-х сторінок на робочому столі  і назвати «Словник-прізвище»
2.    Вставити на першій сторінці таблицю з трьох стовпчиків і 20-30 рядків.
3.    В 1-му стовпчику написати англійські слова (Додаток 1), в 2-му - український переклад.
4.    Вставити номери сторінок.
5.    Скопіювати таблицю на 2-гу і 3-тю сторінки.
6.    Відсортувати таблицю на 1-й сторінці за англійським алфавітом.
7.    Відсортувати таблицю на 2-й сторінці за українським алфавітом, поставивши український стовпчик першим.
8.    Зняти границі таблиці і перевірити дію за допомогою «Попереднього перегляду».
9.     На 3-й сторінці файлу відповісти на питання:

1.     
Навіщо потрібна команда «Попередній перегляд»?
2.     
Як встановити нову мову набору тексту в комп’ютері?
3.     
Як зняти границі таблиці?
4.     
Як зробити повну копію документа під іншим прізвищем?
5.     
Як можна запустити програму «WORD»?
6.     
Як назвати документ у програмі «WORD»?
7.     
Як об'єднанати чарунки?.
8.     
Як створити незаповнену таблицю?

СЛОВА ДЛЯ СЛОВНИКА



Методичні вказівки
Лабораторна робота

 «Створення резюме і відсилка електронною поштою»

Пояснення:
Резюме – лист, який людина посилає роботодавцям у пошуках роботи. Резюме приносять власноруч, посилають листом, або через Internet на сайт фірми. Форма викладання резюме достатньо довільна, але воно повинно містити фотокартку, дані про освіту, кваліфікацію, сімейний стан, тощо.
«Шапку» резюме виконують за допомогою таблиці (1рядок, 3 стовпчика), границі якої «знімають». Заповнюють дані шрифтом   Times New Roman розміром 14.

Завдання
У папці із своїм прізвищем  створити файл «Резюме прізвище» з 2-х сторінок.
На першій сторінці створити  резюме по доданому зразку
На другій сторінці відповісти на питання:
1.     
Призначення програми Word
2.     
Що показує рядок меню?
3.     
Як викликати на екран панель інструментів?
4.     
В якому режимі відображення тексту створюється офісний документ?
5.     
Призначення таблиць у Word.
6.     
Як «зняти» границі таблиці?
Зразок резюме

РЕЗЮМЕ



СВОЄ ФОТО



ПРІЗВИЩЕ


ІМ'Я


ПО-БАТЬКОВІ




                                                                       
ОСВІТА: Середня, спеціальна 2007 р.. - Одеське Вище Професійне Училище Морського Туристичного Сервісу
КВАЛІФІКАЦІЯ: Офіціант судновий
СТАЖ РОБОТИ:
2011-2012 - помічник кухара їдальні школи №27 м. Одеси
2012-2013 - молодший кухар цеху холодних закусок ресторану "Три ведмеді".
2014 - кухар цеха гарячих страв ресторану "Венеція"
ДОМАШНЯ АДРЕСА:
м. Одеса, 65049, вул. Терешкової, 28, кв. 22, Телефон: буд.. 61-40-65, Моб.8(097)-94-65-25 Особисті якості:
Комунікабельність, чесність, порядність, не вживаю алкогольних напоїв і не курю 
ХОБІ:
Спорт, фотографування
Анкетні дані:
Вік: 20 років Не жонатий




вторник, 12 февраля 2019 г.


Завдання з креслення
На аркуші з рамкою і штампом накреслити квадрат зі стороною  80 мм в масштабі М1:2,  прямокутний трикутник з кутами по 45о і катетом 20 мм в масштабі М 2 :1. Позначити центральні ліні, проставити розміри.